.

7/9-11 ONSDAG

Kategori: Allmänt




Canon EOS 500D

Ja det va lite bilder från när jag och jennifer åkte in till stan.
Jag kommer inte ihåg vilken dag det va :O
Men men. Jag och jennifer ska bli MVG barn i tyska ;)
Vi har haft alla rätt såhär långt så vi får väl hoppas på mvg.

Jag gjorde också matte läxan idag och den va inte så svår jag kunde faktist mer än jag trodde ;)

Jag sa ju att jag skulle ha Paus men jennifer får mig att vilja blogga för hon bloggar alltid även fast den är typ bara ett inlägg om dan som jag kommer köra på tror jag :P
Men ska typ bo hos jennifer i helgen för hon ska va katt och kanin vakt.
Har bilder på kameran på jennifers kaniner som är SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR söta :O
Fast två ska få ett nytt hem :(
Så det blir bara Bettan och Berit kvar :)
Men det gör inget :P
Nej men nu ska jag va social med jennifer :)
Bye bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: