.

Dag 01 - En bild på dig och 10 faktan om dig

Kategori: Allmänt

1. Får panik om internet inte funkar.
2. Jag var den ända som föddes till blondin i min familj.
3. Blir typ aldrig sjuk, men när jag blir det så är det oftast bara en dag.
4. Jag är halv finsk.
5. Jag har svårt för att göra läxor.
6. Jag har ett ovanligt förnamn men mina mellannamn är jätte vanliga.
7. Jag skanar den tiden jag gick på fotboll, men jag skulle aldrig kunna tänka mig att börja igen. Iallafall inte i samma lag.
8. Jag älskar att simma men jag måste hålla för näsan om jag ska dyka.
9. Det finns åtta med samma eftersnamn som mig i sverige och min familj är sju av dem sen finns det någon i stockholm :S
10. Bara för att jennifer sa att han var värd att nänmnas i bloggen så här hommer den: Taylor Lautner är snygg!!
Asså kolla bara på han:
Nej men nu ska jag väl fortsätta med det tråkiga jag gjorde innan.
Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: