.

Dag 04 – Vad är kärlek?

Kategori: Allmänt

Oj det är en svår fråga att svara på. Kärlek är olika för alla.
För mig så är kärlek när man är kär. Man gillar någon otroligt mycket osv.
Sen kan man ju visa kärlek till familjen, vänner, musiken, prylar m.m.
Kärlek är också viktigt att ha i livet. Men som så många säger och som jag nu säger, Man leker inte med kärleken!
.
Haha lite konstigt svar men kärlek är svårt att  forklara.
.
Meeen idag så ska jag slappa och försöka få klart min svenska grej som jag inte änns börjat på :(
Känner att jag kommer få nöja mig med ett G i svenska. Fast man vill ju ha VG så jag får göra exta bra ifrån mig på gruppredovisningen.
Men jag ska också titta på ''Pojken i ranidig pyjamas'', om min bror vill va så vänlig och göra så jag kan se den på min data ;) Men jag bad snällt och han sa ja så det är ju lungt.
Vi läser den boken i skolan och vi kanske inte kommer hinna läsa klart den så då vill jag ha sett filmen :P
Annars händer det inget idag.
Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: