.

26/9-11 MÅNDAG

Kategori: Allmänt

OMG ! Jag har inte bloggat på hela helgen :O
Nej men har varit upptaden och har inte haft lusten till att starta datan för att skriva ett inlägg och sen stänga av den :P

Idag fick jag och jennifer träffa estländarna som vi ska visa runt imorgon.
Vi gick runt i björklinge och svara på frågor.
Sen när vi sluta så visa vi bussen till två av dem ( vi har fyra ), Sen åkte jag och jennifer in till stan.
I stan så träffa vi jennifers mamma av en slump xD
Meen vi stog och snacka lite med henne och sen gick vi för att shoppa lite åt jennifer :P
Det blev ett par RÖDA byxor, så på nyår blir det sjorta kavaj och röda byxor för jennifer.
Hahahhaha ni får ursäkta vår humor :)

JUST NU tittar jag på idol och ska snart hämta ett äpple för det är GOTT!



Canon Eos 500D

Två random bilder sådär :P
Vi hörs imorgon tror jag.
BYE BYE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: