.

Söndag

Kategori: Allmänt

Hej hej.
Två dagar sen jag skrev men orkade inte igår.
Igår kom mammas kompis med sambo över och fika sent på kvällen, men det är mysigt det :)
Sen va det bara at gå och sova för va jätte trött.
Hade bara glott på tv hela dan i pyjamas :P

Sen idag så vakna man duscha och sånt, sen åkte jag med mamma, pappa och mammas kopis och handla RIKTIG korv av några vi känner och sen vidare till ''loppis''.
Fick med mig en bok hem som mamma betalka så hon ska läsa den sen och den heter:
''Is och vatten, Vatten och is''.
Jag hoppas den är bra :P
Och i början av boken så står det såhär:

''Mother, you had me
but i never had you
Oh, i wanted you
but you didn´t want me''
Av John Lennon

Tyckte det va så fint :)
Fastnade i hjärtat sådär typ.
 
Imorgon ska jag ge My Friends katt mat, för my friend är på SOOOOL semester typ :P
Så katten måste ju får mat xD
Men nu så ska jag titta på ett avsnitt av Outsiders och sen läsa lite i boken och sen Soooova om jag inte får fnatt och börjar städa :P

Bye bye

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    U - P - P - D - A - T - E - R - A - ! - !

    2011-11-27 | 09:47:44

Kommentera inlägget här: