.

Fredag

Kategori: Allmänt

Hej jag vet att jag är seg och håller inte det jag skriver.
Men det är såhär idag att jag lånade en bok som jag skulle ha och läsa under praoen men,
jag började att läsa den när jag kom hem och nu har jag bara en tredjedel kvar av boken!
Så i slutet av ikväll kommer jag säkert ha läst ut den.
Men sånt är livet.
Tittar på idol eller ''tittar'', jag titta på alla dem första 8 men sen så tröttna jag när det två sista skulle sjunga så jag gick upp till min kära data nu och skriver på detta inlägg ;)

Imorgon blir det nog gå ut och kratta tror jag.
Vi har äckligt klippt gräs på gräsmattan och sen har vi 5 björkar som tappar löv, och vem vet men jag kanske kan tjäna några slantar på att kratta. För det gjorde jag förra året ;)
Nej nu ska jag gå på toa och sen ska jag vänta och se vem som åker ut ur idol och sen ska jag gå och SOVA.
Hare bra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: