.

Som jag lovat ;)

Kategori: Allmänt

Nu har jag data och jan blogga igen ;)
Dock är det sent.
Jennifer kom och hämta upp mig på moppen, och då regnade det bara.
Väl hemma hos jennifer blev det TÅRTA :D Den va aaaaaassss god.
Efter ett tag så skulle vi till affären för att köpa middag, Korv med Bröd ;)
Sä när den väl va klar så proppa man i sig FYRA!!!! Trode jag skulle spricka men det gick bra eftersom jag drack julmust till ;) Sen börjar alla vid bordet ropa och skrika ''DET SNÖAR UTE'', vilket är mysigt men sen kom det!
Jag och jennifer va tvungen att åka moppe 3,5 kilometer :O För hur skulle jag annars komma hem?!
Så när vi väl är i björklinge så kör vi upp bör en backe och i svängen...... Vi vurpar xD jag hoppar av och jennifer säger Aj mitt ben. hahaha vi garva också lite. och hela vägen körde vi 20km/h om inte mindre. Men sista vägen hem till mig gick väl det 3km/h hahahahh vi våga inte köra och vi ville inte rulla den hem :P

Jag kan ju säga att jag va BLÖÖÖÖÖÖÖT när jag kom hem :)
Och då va det ju bara att börja göra lite läxa :(
Blev klar för kanske en halv timme sen och nu ska jag gå och gooosa ner mig i sängen.
GOOOOODNAAAAAT!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: