.

Mycket att göra -.-'

Kategori: Allmänt

Hej hej :)
Har inte haft lust att skriva i bloggen för jag har haft mycket i skolan.
kommer säkert inte bli mycket uppdatering den här veckan heller för på söndag konfirmeras jag och har rep några dagar och sen har jag Träning mm.

Idag gjorde jag klart min no uppsats och hjälpte mamma städa :D
jag känner mig så duktig.
Nej men jag va snäll och hjälpte henne ;)

På onsdag ska klassen bowla och efter det så måste jag direkt till kyrkan för repetion inför konfan -.-'
asså det kommer att ta död på mig xD
Men pappa kommer göra goda smörgåstårtor så jag överlever nog konfirmationen på söndag.
Och jag längtar efter presenterna jag kommer få även fast jag inte vet va det är men det är det roliga med det hela xD

nej nu ska jag göra något vettigt :P

BYE BYE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: