.

Snaaaaark :O

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag är jätte trött för jag vakna av ett par jävla fåglar som åkite in i mitt fönster hela tiden :@
Och idag kl 12 ska jag till furuliden på ''livsloppet'' och efter det så är det pizza (kebabtallrik för mig ^^).
Ska snart äta frukost och fixa mig.
Och vem vet om jag är orkar så kanske går jag ut och springer imorgon :P
men jag lovar intet xD men om jag gör det så får nu bilder ;)
Där lovar jag inget heller.
Min pappa och min bror sitter och nördar ett golfspel på SEGA (GAAAAAMMMMAAAALLLLT tv spel som typ va jätte modernt innan playstation kom!!!)
Och jga kan säga att vi har alla tv spels saker förutom XBOX 360 ^^
Nördig familj va ;)
Nej nu är det frukost som gäller.

Dagens outfit:

Mobil bild så inte världens bästa :P

BYE BYE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: