.

:P

Kategori: Allmänt

BLIR GALEN :O
Skulle inte ha bakat kakorna igår som jag gjorde :(
Jag får ångest för jag äter för mycket sånt, om jag bakar så är det slut dagen efter lixom.
Så jag vill gå på fotbollen men jag har ont i benen.
Men måste väl gå ändå för mamma men då vill jag att hon hämtar mig efter annars blir jag sur!
Men detta år ska jag vara nyttig så från och med idag får jag bara äta godis, Chips osv på helgerna.
Samma med läsk och det kommer jag kalara galant för vår familj äter inte sånnt så ofta ;)
Men saken är att jag vill gå ner i vikt helsosamt så jag ska träna och ine äta som en häst som jag nu gör.
och på sommaren ska jag försöka simma i sjön ofta och va ute mycket gå promenader osv :)
Just nu väger jag typ 65-66 och det tycker jag är för mycket, men jag får tänka på att jag har mycket muskler också :P
Nej nu ska jag inte skriva mer om min vikt men vi får väl se om jag gått ner om någon vecka eller om jag gått upp :P

BYE BYE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: