.

Hej -.-'

Kategori: Allmänt

Jag vet att jag är seg med uppdateringen men jag pallar inte blogga varje dag.
Och frågestunden kommer upp när jag har lust för jag orkar inte stressa, skolan tar mycket tid nu men ni får stå ut med det.
Just nu sitter jag vid mammas data för jag årka inte starta min ^^
lat som man är.
Skolan va okej, men efter skolan gick jag och jennifer upp till affären och köpte cola och chokladkakor.
Vi satte oss i skolan och åt och då kom det tre andra som ville smaka -.-'
Men jag skulle varit lika dan om det bjöds på choklad.
Sen blev vi utkastade från skolan för de skulle stänga så jag ooch jennifer stälde oss vid bussen och vänta på den. Men då skulle jennifers mamma hämta henne om en halvtimma så vi gick till affären igen och jag köpte PK till jennifer för hon våga inte hon trode de skulle stoppa oss.
Sen gick vi in igen för att köpa en till mig och då va det facktiost nära på att vi åkte fast :P
Men det är bara några månader kvar tills jag är 15.
Nej nu pallar jag inte skriva mer har kramp.
BYE BYE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: