.

Blomsterhallen

Kategori: Allmänt


(Finland 09)

Förlåt för det urdåliga bloggandet -.-'
Jag praoar ju som alla andra också gör så jag har inte orkat med datan,
Men nu ska jag berätta vad jag har gjort på praoen fram tills idag :)


Dag 1:
Jag gjorde inte så mycket tror jag, Plockade väl upp lite blommor och sånt.
Dag 2:
Jag sopade hyllor och flyttade blommor.
Dag 3:
Jag fick stå och doppa pelargoner i typ 4 timmar, sen vattna andra blommor.
Dag 4 (idag):
Vattna blommor, Sopat golvet och hyllorn och klippt tulpaner.

Oc när jag klippte tulpanerna idag så fick jag gå in i kylen och där låg det as fina Rosa och vita Rosor :O
Jag dog typ, Jag börjar gilla blommor så i sommar då jävlar kommer jag va ute mycket i rabbaterna och fixa på brännan samtidigt som jag fixar våra fina rabatter :D
Guda vad jag längtar tills sommaren nu när jag tänker på det.
Och en sak till jag fick jätte tulpaner av praoen igår :D Jag var as glad hela vägen hem då ^^
Nej men nu är det för mycket text känner jag.

BYE BYE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: