.

108# Semester

Kategori: Allmänt

Hej hej :)
Jag tänkte skriva lite om vart jag ska spendera en del av mitt lov :)

Först så är det gothia i en vecka som är i göteborg :D
Jag längtar som fan och det är typ bara 15-16 dagar kvar :D
Två dagar innan så fyller jag år, men vet lixom inte vad jag vill ha :O

När vi kommer hem från göteborg så är jag hemma en dag -.-'
Men då ska jag gå på harry potter på bio med bästis :D
Asså vi är galna i harry potter och skulle vilja ha gått på premiären men då är inte bästis hemma :(

Sen bar det av till Finland tidigt på morgonen.
Är taggad till det me när man är där blir det lite ''kan vi inte åka hem'',
men det är bara att leva med att vi måste vara där :P
Jag kommer ta med min data så jag kan sitta på båten och sånnt annars så kommer jag DÖÖÖ.
Vi är där i ungefär en och en halv vecka :)
Sen åker vi direkt till skåne :)

I skåne ska jag och min bror bo hos kusinerna och mamma och pappa hos våran faster.
Dem bor inte så långt ifrån så det är lungt xD
Det ska bli kul att få träffa alla igen det va lixom ett år sen tror jag :P
Jag vet inte hur länge vi är där vi är väl där tills skolan börjar kanske :O

Aja hare bra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: