.

103#

Kategori: Allmänt

Hej hej.

Jag blogga inte igår för jag palla inte när jag kom hem.
Midsommar vart lyckad kan man väl säga :P Först va jag i björklinge hos bekanta, jag va där tills typ tio sen cykla jag hem för att byta om (Mina strumpbyxor gick sönder :'(. )
Sen cykla jag vidare till viksta :P
Sa ju att det säkert skulle bli mycket bilder men nej det vart nte en ända :O
Jag är dålig på sånnt där är det är massa människor och jag ska bara ta kort.
Det känns töntigt på något vis :P

Idag ska jag nog städa rummet för mamma har damp på att det ''BARA'' är hon som städar hemma, då har hon glömt mig att jag också städar hemma.
Men om jag städar mitt rum så kanske jag får lite pengar och då blir det bra :P
Jag sitter just nu på mitt rum för jag kan inte va i samma rum som någon som dammsuger, det låter för illa :O
Så jag får vänta med frukosten ett tag :(
Nej jag får väl börja annars blir jag aldrig klar ;)
Hare bra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: