.

101#

Kategori: Allmänt


Haha ballongen är upp och ner men den hängde så :O

Imorgon så är det midsommar och jag ska då till rångsta (viksta).
Innan kanske jag drar till några andra men det är om jag orkar och om jag har lust.
Har lite saker att fixa innan :)
Idag har det varit en seg dag, jag har tittat på tv handlat med mamma fikat med mamma, hennes kompis och min broder sen har jag badat och sen tvättat.
har en tvätt i maskinen som är klar som jag får hänga innan jag går och sover :P
sen ska jag bädda rent i min säng också :O
Gud när man har saker att göra så går tiden as snabbt men när man inte har något att göra så går det i snigel fart :O
Jag kommer nog ta en del bilder imorgon så det kommer väl upp på bloggen nån gång :P
nej nu ska jag väl inte skriva mer men skriver imorgon.
Hare bra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: