.

135# Nails

Kategori: Allmänt



Canon Eos 500D

Här kommer mina naglar som jag lova att visa :P
Jag har använt mig av O.P.I Nail Lacquer färgen Pompeii Purple och Graffiti Nails ISADORA färgen Spraycan Blue nr 805.
Det är mitt ända graffiti nagellack jag har :)

Och det jag hålle i handen är en plånbok som jag fick av min syrra igår.
Inte som present utan fick den bara för att hon inte fick plats med alla sina kort i den :P
Men den passar mig perfekt för jag behöde en ny min gamla är rosa med döskallar på och den är SLITEN!

Igår på min födelse dag fick jag:
* En bok med 1001 recept på muffins, bullar m.m.
* Två silikonformar en för en stor kaka och en för flera muffinsar.
* Tre förpakningar med muffinsformar.
* En slikipottt.
* En sån man dekorerar tårtor m.m.
* En kakburk.
* Ett förkläde.
* Ett armband.
* Och ett STATIV till kameran :D

Ska förmodligen dammsuga och sen städa lite i köket som mamma har bett mig att göra :)
Jag är så snäll ibland.
Nej Hare bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: