.

121# låååångt

Kategori: Allmänt


Canon Eos 500D

Har lite bild brist :P
Vet inte vad jag ska skriva förutom typ godnatt :P

Okej, träningen idag va sådär vi gjorde inte mycket för vi hade ingen tränare men det vi gjorde va roligt.
Eller vi hade en spelares pappa som ''tränare'' för vår riktiga kunde inte komma -.-'
Men det va bara 4 som gjorde som han sa vi andra palla inte och körde vårat egna race ;)

Och för en liten stund sen titta jag på ''bakom magin'' som jag spelat in och jag hopas mamma och pappa inte tar bort inspelningen för jag kommer titta på det igen :D
Jag kommer ju dö när filmen är slut för vad ska man sen se fram emot?
Lixom inge mer Harry Potter!
Första filmen gjordes för 10 år sen och jag har följt dem ända sen dess och jag kommer ihåg när man tyckte att första filmen var läskig, haha.
 hehe om man tittar på klockan och vad den är så ären 00:41 :P
Och kommer va några minuter mer innan detta inlägg är klart.

Skulle ju ha städat idag/igår, men det blev bara slappa för min del för jag har en hel vecka på mig typ att få mitt rum klart. Och jag är inte i mitt rum så mycket så för min del gör det inget.
Nej men nu ska man väl avrunda :P

Hare bar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: