.

115# Black Swan

Kategori: Allmänt


Inte bästa bilden men men :P

Igår innan jag skulle sova så titta jag på Black Swan.
Den va bra men det va äckligt när hon skada sig själv :O

Aja idag tog jag tag i min bokhylla och städa den, är inte helt klar än har lite kvarr :)
Sen så måste jag komma på vart jag ska lägga allt annat skit jag har i rummet -.-'

Och jag längtar som ett AS till GOTHIA :D
Vill bara börja packa och eftersom det är några dagar éfter min födelsedag så blir det perfekt.
Såg att mamma och pappa kom hem med ett media markt paket och det luktar ett nytt OBJEKTIV eller STATIV :D
Det kanske är båda ?:O
Vem vet, nu blev jag genast nyfiken men får vänta en vecka till :P


Jag vet att det är en kalle anka kalender :(
Aja så ser juli månad ut :P
Som ni ser så är det städa imorgon med men jag överlever nog det :P
Det blir väl mer städa under veckan så jag har något att göra :P
Ska också boka in att tvätta mammas och pappas bil nån dag, Så man kan tjäna lite pengar på det :P
Får 100 kr per bil tror jag :D
Sen ska jag fråga pappa om jag kan klippa gräset och få en slant för det eller så för jag den fin efter pappa har klippt gräset ^^
Nej nu ska jag sitta och klura ut vad jag ska få i födelsedags present :D:D
Hare bra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: