.

112# Stan

Kategori: Allmänt





Tar dagen lite snabbt.
Jag vakna tio och börja gör mig iårdning för en dag på stan.
När jag är nästan klar och tar en frukost paus så får jag ett mess av jennifer:
LOGGA IN PÅ MSN!
Så jag logga in på msn och fick reda på att vi skulle åka in tidigare så jag hann inte platta håret :P
Fixa håret lite snabbt och sen cykla jag till affären.
Mötte jennifer där och sen åkte vi bussen in till stan.
Vi gick direkt till MAX när vi kom in och jennifer bjöd mig på en kola och en hamburgare, Tack jennifer.
Sen gick vi till affären för att köpa bröd till ankorna :D
Vi gick till ån mata, ankorna och en atackera jennifer´s fot under bänken.
Sen bestämmde vi oss för att gå till stationen för att se när bussarna gick och då såg jag en person.
Skrev till h*n och fråga vad h*n gjorde.
Jag och jennifer satte oss på en bänk och personen kommer fram och pratar med mig :P
Fick panik för jag vistse inte vad jag skulle säga xD
Blev pinsammt prat sen gick h*n till sin buss och jag och jenninfer börjar garva.
Sen skildes vi åt och sen kom jag hem :P
Nu sitter jag här och har gjort i typ 2 timmar men har inget bättre för mig :)
Men om en timme har jag träning :D

Nej men skriver mer efter träningen :)
Hare bra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: