.

Nu kommer svaren :P

Kategori: Allmänt

Jag vet att jag är sen med svaren till f
rågestunden men jag har bara inte orkat :P

vilken klass går du i? Jag går i 8A
snyggaste killen i din klass? Ingen :P
gillar du din klass? Nej
vilka brukar du umgås med i din klass? Det du!
är du pluggis i skolan? Nej det tror jag inte
roligaste killen i skolan? Ingen
vad tycker du om johannas fråga om "vilken knapp du använder på toan" HAHA? Ja den va ovanlig xD
Favotit bild (visa bild)
 
Den men jag vet inte vf :P
favorit klädesplagg i graderoben? (visa bild) Jag laddar upp bilder sen :)
favorit smycke? (visa bild) Jag laddar upp bilder sen :)
favorit färg? Orange :)
brukar du läsa min blogg? Såklar :)
vem va den första du var tsm med? ...
vad tycker du om min blogg? Jag tycket din blogg är jätte bra och jag
läser den varje dag :D
 
ha ett öga eller inte ha nån näsa? Att ha ett öga skulle jag nog välja :P
en fot eller en hand? En hand annars kan man inte stå :P
va du rädd för tomten när du var liten? Inte vad jag kommer ihåg (A)
bästa minnet? oj du har många :P
var har du för kamera? Jag har en Canon eos 500D
vad har du för fotoutrustning? Typ ingen xD
vad gillar du mest att fota? Vatten är min nya favorit :)
"känner" du din kamera bra? Inte bra :P Fick ju den i julklapp xD
gillar du att fota naturen? Har inte provat :P
fototips? Hehe kan inga är ju ny xD
kan du börja lägga ut mera bilder på bloggen? haha ja det kan jag men först måste jag ju ta några xD
favoritmat? Kebab xD
Gillar du din blogg? sådär :P
Gillar du min blogg? Ja :D
hur många par skor har du? Orkar inte räkna :O
favoritartist? ingen :P gillar många :P
är du kär? Nej :)
snyggaste killen du vet? svår fråga xD
oskuld? Ja
tycker du att du är lik din mamma? Nja :P
närmaste vännen/vännerna? Min bästis och ANNA :D
trivs du i din klass? Nej
vad använder du för smink en vanlig skoldag? Masckara typ
hur lång är du? Jag är ungefär 166
har du bra självförtroende? Nej :)
någon speciell blogg du brukar läsa? Tror inte det :P
Bästa "storbloggaren"? Finns det någon bra? :P
Gillar du foki? Nja lite töntig är hon
Gillar du kissie? det är kul att läsa bloggen men hon är ju vrickad xD
Har du strulat? Nej (A)
Hur många länder har du varit i? 5 tror jag :P
Din bästa ägodel? Kameran :D
Nått du inte kan klara dig utan? Mobil och kameran :P
Använder du den stora eller lilla knappen när du spolar på toaletten? varför? Vi har en spak som man drar upp xD
duscha eller bada? bada :P
bästa årstiden? Sommaren :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: