.

Fakta om mig :D

Kategori: Allmänt

Här kommer lite fakta om mig :D
Jag är en tjej på 14 snart 15 sommrar.
Jag spelar fotboll och jag börjar typ älska att åka skridskor :O
Brukar inte plugga inför prov men får oftast g+ eller vg.
Jag gillar töntiga låtar från töntiga filmer som alla hatar :P
Jag föredrar skräckfilm före romantiska.
Jag kan gråta till harry potter men inte till titanic ;)
Jag älskar att vara med mina allra bästa kompisar :)
Jag älskar att fota men har så dålig fantasi :(
Jag tycker att julaftonar och födelsedagar inte känns så speciella nu.
Ibland när jag är själv hemma går jag och pratar med mig själv(a)
 Jag är det minsta barnet på en skara av 5 :)
När vi va i USA var jag glad när jag fick åka barnvagn på ett nöjesfält för jag var så sjuk ;)
Fick öroninflamation och åt tabletter som jag fick prickar av.
Jag fick då inte visa mig på hotellet utan att ha vantar, långbyxor, långärmigtröja och strumpor.
Och det va typ 25+ där :O

Nej nu kommer jag inte på mer och nu ska jag fixa mig för vi ska snart åka till min bror och min syster :D
BYE BYE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: