.

Frågestund :)

Kategori: Allmänt


:D

Kommentarer

  • johanna hansson säger:

    Kan inte du göra en videoblogg?

    Fototips?

    Hummer eller fisk?

    Vad tycker du om blogg.se?

    Fett eller fläsk?

    Fota eller redigera?

    Vad är det för speicllt med din kamera?

    Grönt eller rött?

    Om du fick träffa en kändis,vilken skulle det vara?

    Gillar du björkvallsskolan?

    Tror du att 8K är en bra klass att gå i? ahha ;)

    Hur många vänner har du på fb?

    Går du på någon sport?

    SKulle inte du kunna lägga ut outfit bildeR?

    Tkr du att din klass e bra?

    Har du bra betyg?

    Satsar du mkt i skolan?

    Tycker du att pizza är slaskigt? hahaha

    Duscha eller bada?

    Gillar du att sola och bada på sommaren?

    Trivs du i björklinge?

    Om du skulle få ett husdjur,vilket som helst,vad skulle det vara då?

    Vad anänder du när du tvättar ansikteT?

    Ngn speciell rutin du alltid gör`?

    Har du ps?

    2011-02-25 | 19:24:36
    Bloggadress: http://xmusicxfreakx.blogg.se/
  • kimlarsson' säger:

    vad gillar du med mig?

    vad gillar du inte med mig?

    läser du min blogg?

    vad tycker du om min blogg?

    vem/vilka gillar du minst bland tjejerna i vår klass?

    vem/vilka gillar du minst bland killarna i vår klass?

    har du varit kär i någon i vår klass, isf vem?

    dem som är i ditt gäng, är de något som du stör dig på när de gäller dem?

    skulle du våga slå till mig seriöst?

    vad fick du för betyg?

    bästa bloggaren i skolan? (hoppas du svarar mig)

    bästa läraren?

    favorit ämne?

    vem är din bästavän?

    2011-03-01 | 19:40:52
    Bloggadress: http://kimlarssons.blogg.se/
  • Anna säger:

    Vill du att jag ska börja på björkvall igen?



    Vad tycker du om justin bög bieber?



    Vilket är ditt favoritband?



    Vad skulle du vilja göra innan du dör?



    Vet du att jag älskar dig?

    2011-03-01 | 20:36:11
    Bloggadress: http://bobvoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här: