.

31/8-11 ONSDAG

Kategori: Allmänt

hihih har inte skrivit på några dagar men ändå så är det folk som läser ;)
Haha det är typ två xD
Men jag tackar dem !!
Nej men igår så va hela klassen i stan och gick runt och svara på frågor.
Sen när jag kom hem från den saken så bakade jag muffins som några ska sälja idag eller ha säljt :P
Sen idag så bakade jag igen men nu bakade jag havrekakor :O
Och det såg ut som spya när det bara va smet men nu ser dem okej ut och är JÄTTE goda :D
Och har för en liten stund sedan ställt in en finsk läsk i kylen, det är äppel dricka om man översätter direkt till svenska så jag vet inte vad det heter på ''svenska'' xD
Sen har man inte gjort så mycket när man kom hem från skolan och skolan pallar jag inte skriva om :P
MEEN jag och jennifer kom på en ''låt'' ''Hårda tider som en KEPS en KEPS'' Haha bara för att jag slog på min kompis keps ;)
Nej men ha det bra så hörs vi imorgon :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: