.

144#

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma :P
Eller jag har varit hemma ett bra tag.
Ska snart fixa håret in för fotbollen, nu låter det som om, jag ska göra något som tar jätte lång tid och nått som ska bli jätte fint men ska bara göra en fläta i luggen och sen sätta upp håret m en för mig så tar det lång tid ;)
Träningen börjar halv åta idag så jag har ju lite till tid till datan :P
Hemkunskapen idag va väl okej men vi laga inte något så det sög men ska ju ha hk hela höstterminen så jag kommer hinna laga mycket saker :P
imorgon börjar jag 09:10 vilket är chill för då får jag sova till halv åtta :D:D


Får bjuda lite på mig själv nu :P
Ska ta finare självporträtts bilder imorgon för nu pallar jag inte sminka mig mer för några kort som jag sen ska svetta bort på träningen :)
Så på lördag får ni säkert finare kort på mig :)
Nej nu ska jag göra mig iårdning :)
Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: