.

139#

Kategori: Allmänt

NUUU är jag hemma och har tid att blogga :P
MEEEN imorgon börjar skolan :(
Och då får jag kanske inte så mycket tid till att blogga men jag ska göra så gott jag kan :)
Ikväll är det träning och det behöver jag :O
Har haft en träning men damerna i teckomatorp nere i skåne och då insåg jag hur dålig kondis man har asså :O

Men som sagt skola imorgon, Det ska bli lite spännande att börja nian det är lixom bara ett år kvar i grundskolan och sen gymnasium. Men samtidigt blir det tråkigt att börja igen med alla läxor och sena dagar :(
Och om jag hittar något bra gymnasium i skåne flyttar jag dit sen :)
Pallar inte att bo i hålan BJÖRKLINGE tre år till sen :O

Nu gör jag inget ska väl ta fram fotbollssakerna om jag hittar dem och sen kanske spela WII eller SIMS2 SO jag så stålt fick igång :D
Uppdaterar senare :)

BYE BYE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: