.

138# FINLAND

Kategori: Allmänt

Hej :)
Bloggning från finland :P
Fast jag åker ju hem imorgon, har inte kunnat blogga pga av att jag inte haft internet och när jag haft det så har jag kunnat sitta 5 min max och ett inlägg tar ju lite tid om man heter LAURA xD
Jag har haft det bra i finland, några dagar har ju varit lite tråkiga men :P
Jag har köpt lite saker också men det skriver jag om och visar bilder på när jag kommer till björklinge vilket jag gör om någon vecka för jag ska till skåne direkt när båten har kommit till sverige så bye bye stockholm och hej hej skåne typ :P

Idag har vi iallafall tittat på mammas gamla skola och sen åkte vi till ett stort köpcenter.
Där köpte jag ett par snygga skor :P
Skulle köpa ett par gladiator skor men då ville mamma ha likadana och då hitta pappa ett par gladiatorskor med klack istället :D
Men dem kosta lika mycket :P
Så nu är jag pank fick 50euro i konfa present av min gudmor och sen fick jag 40euro av min mormor och nu är dem pengarna som bortblåsta :O
Köpte också en present till maggie idag, som jag tror hon kommer att gilla :P



Canon Eos 500D

Kanske bloggar imorgon på båten :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: